Events500 ny

 

eVents500

 
 

Med eVents500 får I en komplet løsning til drifthåndtering af konferencer, mødelokaler og events, lige fra forespørgsel til fakturing.

Konfigureret og tilpasset jeres forretning, øger eVents500 jeres bookinger og skaber maksimal profit. Medarbejderne får et stort overblik gennem eventkalenderen, og produktivitet og nøjagtighed forbedres ved, at eliminere papir- og dobbeltarbejde.

 

Forespørgsel

Optimér forespørgselsprocessen for både medarbejdere og kunder. Stort overblik giver hurtig respons med mulighed for indtastning af oplysninger og håndtering af kunden gennem hele forløbet.

Dokumentation

Mulighed for automatisk generering af tilbud, kontrakter, køkkenplan, kunderesumé mm. Med eVents500 fjernes en stor del af unødvendigt og overflødigt administrationsarbejde.

Eventkalender

Hold styr på jeres events og de tilknyttede medarbejdere, nemt og overskueligt! Maksimer jeres profit og optimer teamperformancen gennem salgsstatistikker, actionslogs og rabatter blandt jeres medarbejdere.

Rapportering

Byg nye salgsstrategier eller forbedre de eksisterende! Analyser virksomheden gennem den indbyggede CRM og rapporteringsdel. Bliv klogere på jeres forretning og medarbejdere.

Markedsføring

Opret jeres egen kundedatabase med kundehistorik og kontaktoplysninger. I har mulighed for at sende tilbud, nyheder og tilfredshedsundersøgelser ud via mails. Hold kontakten med kunderne så de kommer igen!

 
 

Online Kundeportal

Igennem online kundeportal med registrering og tilmelding, håndterer eVents500 arrangementer og deltagere. Portalen giver mulighed for tilmelding til enkeltstående aktiviteter, hvor kunden kan se hele programmet, sende og modtage informationer som mail og sms, samt se reservationer og billetter.

Kort sagt er alt samlet og fuldt integreret.

 
 

Integreret med InfoGenesis

eVents500 kan integreres med vores POS system InfoGenesis.
Til administration og drift af konferencecenter og events, hvor der er tilknyttet et spisested, er eVents500 og InfoGenesis den perfekte løsning!

For yderligere information, udfyld venligst nedenstående kontaktformular.

 
 

Vil du vide mere, så kontakt os her

Du er velkommen til at ringe på: +45 70 22 49 39, eller du kan sende os en besked nedenfor.





Dit navn (skal udfyldes)

Din e-mail (skal udfyldes)

Emne

Din besked

 
 

Vimmelskaftet 41A, 3
1161 København K
info@crunch-it.dk
+45 70 22 49 39