Copenhagen Admiral Hotel

En opgraderet gæsteoplevelse med Infor Hospitality Management Solution (HMS)

Copenhagen Admiral Hotel har i mere end 40 år været foretrukket af rejsende og gæster med noget at fejre. Hotellet ligger i en over 200 år gammel bygning, der tidligere fungerede som pakhus, men som i dag er blevet moderniseret til et miljøbevidst fristed for rejsende fra ind- og udland. Hotellets lobby er fyldt med en kosmopolitisk blanding af stemmer fra hele verden og fra hele Danmark.

Udfordringer og ønsker

Copenhagen Admiral Hotel stod over for nogle begrænsninger i deres dagligdag på grund af et ældre system, der ikke tillod tilstrækkelig integration med tredjeparter. Dette hæmmede både væksten og gæsteoplevelsen, og gjorde det svært for personalet at arbejde effektivt. Der var brug for en løsning, der kunne hjælpe med at integrere forskellige systemer og samtidig forbedre gæsteoplevelsen.

Løsningen

Efter en omfattende undersøgelse af markedet valgte Copenhagen Admiral Hotel at implementere Infor Hospitality Management Solution (HMS) og Infor EzRMS Revenue Management System (RMS). Infor HMS blev lanceret i fjerde kvartal af 2021 og efterfulgt af Infor EzRMS i 2022, og erstattede det gamle property management system (PMS). Infor HMS blev bl.a. valgt på grund af dets integrationer til en række tredjeparts systemer og innovative funktioner, der inkluderede digital registrering af gæster, selvbetjeningsmuligheder for corporate bookings og forbedrede workflows for housekeeping-personale. Infor EzRMS blev valgt for at hjælpe med at levere en intelligent og responsiv revenue management-strategi, mens hotellet søger at øge andelen af indtægter fra sine 366 værelser.

“Better integration has already helped enable a range of improvements for our guests, from check-in options such as kiosks or via mobile phones, to freeing front-of-house staff from their desks to interact with guests in lobby spaces and throughout the property”

- Jens Christensen, COO, Copenhagen Admiral Hotel

Nuværende situation

Integrationen af forskellige systemer har allerede ført til en række forbedringer for gæsterne, herunder check-in muligheder såsom kiosker eller via mobiltelefoner, og frigjorte front-of-house medarbejdere fra deres skriveborde for at interagere med gæster i lobbyområder og over hele ejendommen. Det har også gjort det muligt for hotellet at forbedre bookingmulighederne for corporate business, og integrationen med deres kommunikationssystem til gæsterne har været en vigtig del af deres respons på pandemien. Andre steder har der allerede været væsentlige tidsbesparelser for deres housekeeping-personale, da de får liveopdateringer, når værelser er klar til rengøring. Stan van Roij, vicepræsident af Infors hospitality solutions, fortæller: “The benefits of integrated software are often overlooked by many hotels. They want the improved processes and better guest experience, but because they believe the central property management software cannot possibly connect to all the necessary third-party options, they remain stuck. The deployment of Infor HMS at the Copenhagen Admiral Hotel shows that, in fact, connecting these systems is quick, easy and, most importantly, leads to real, tangible improvements in the guest experience.”

Infor HMS har bidraget til at forbedre gæsteoplevelsen på Copenhagen Admiral Hotel ved at tilbyde mere fleksible og bekvemme løsninger. Ved at integrere forskellige systemer, kan hotellet nu tilbyde mere effektive arbejdsgange og højere grad af personlig tilpasning, hvilket resulterer i vækst for virksomheden og en bedre oplevelser for gæster.