Kiosk

Kiosk bliver i højere grad efterspurgt hos restauranterne, og med god grund. Med en kiosk kan du øge omsætningen pr. gæst med op til 20%, samtidig kan dine medarbejdere fokusere på andre opgaver.  

Hvorfor skal du investere i en Kiosk?

Øget omsætning

Med en kiosk er du garanteret, at dine gæster altid bliver tilbudt mersalg, så kan du sikre en højere indtjening. Faktisk kan du øge din indtjening pr. gæst med op til 20%. Det er ikke noget vi har fundet på, men faktisk har Harvard Business skrevet en artikel omkring det, som du kan læse her.  

Ingen ventetid

Dine gæster skal ikke vente på at blive serviceret. Når der er travlt, så står dine gæster i kø og dine medarbejdere bliver stresset. Med en kiosk kan du lette trykke, og give både dine gæster og medarbejdere en mere behagelig oplevelse. 

Øget ordrepræcision

Du undgår fejlkommunikation. Medarbejdere begår fejl, hvilket er menneskeligt. Men med en kiosk sparer du tid og penge, fordi flere ordrer er korrekte. Dine gæster bliver visuelt præsenteret for deres ordrer inden køb, hvilket øger ordrepræcisionen. 

Tilpasset dine behov

Skræddersyet brugerflade med jeres logo, farver og design. Så er du sikret, at dine gæster husker dig. 

Du er med til at design kunderejsen, hvilke produkter skal præsenteres og hvilke ‘add-ons’, som skal tilføjes. 

Vil du høre mere om Kiosk?