POS løsninger til Take Away forretninger

Er du også træt af stadigt stigende gebyrer hos salgsportaler? Eller måske vil du gerne øge dit salg med en Take Away løsning? Uanset hvad, så har vi løsningen til dig. 

Vi lover

Brugervenlighed

Vores POS systemer er ikke mere komplicerede end højst nødvendigt. Vi garanterer brugervenlighed og en navigerbar brugerflade, så slipper du for lange oplæringsprocesser.

100% overblik

Træf kvalificerede beslutninger, på baggrund af rapporter om dit salg, dine indkøb og dine medarbejdere. Så har du altid overblikket over dit hotel. Følg med, uanset hvor i verden du befinder dig.

Sikkerhed & backups

Vi sikrer din forretning. Vores cloudbaserede løsninger, sikrer din data i 'skyen'. I tilfælde af at du er offline, gemmer vi din data, din data bliver uploadet når du online igen.

Komplette integrationer

At drive et hotel, kræver sammenfletning af mange forskellige facetter. Vores IT-løsninger giver mulighed for integration, på tværs af platforme. Vi kan f.eks. tilbyde integration af bogføringssystemer, vagtplanlægning og onlinebestilling.

Hvad skal du bruge?

Læs mere om hvilke IT-løsninger vi tilbyder og anbefaler Take Away forretninger at bruge herunder.

Hvis du er i tvivl om hvilket produkt som matcher dit behov, så kontakt nederst på siden. Så hjælper vi dig. 

POS

Få et point-of-sale system, som optimerer din forretning. Vores kassesystemer kan tilpasses jeres behov, så I altid får den optimale løsning.

Kiosk

Giv dine kunder muligheden for selv at bestille, så sparer du tid og øger din omsætning. Samtidig kan dine medarbejdere fokusere på andre opgaver.

Onlinebestilling

Få fuldt udbytte af din forretning med Crunch IT’s online take away løsning. Du undgår høje gebyrer og kommissioner, og vi sætter din butik op for dig.

Vil du vide, hvilke produkter der matcher dine behov?